Nieuw boek Online marketing in de bouw

Nieuw boek Online marketing in de bouw

boek-cover-Online-marketing-in-de-bouw1Al weer enige jaren werk ik samen met Inge Sijpkens. De afgelopen jaren hebben veel professionals uit de bouw-, installatie- of vastgoedsector bij ons een training LinkedIn en/of Twitter gevolgd. Iedereen was altijd erg enthousiast en tevreden, maar toch merkten wij na deze trainingen dat veel deelnemers het moeilijk hadden. Ze hadden het moeilijk met hun onderscheidend vermogen, wat maakte hun bedrijf nou uniek? Maar ook vroegen zij zich af hoe ze in hun organisatie social media succesvol kunnen implementeren.

Profilering

Wij wisten dat we onze deelnemers verder hielpen, maar we wisten ook dat we nog meer voor ze zouden kunnen betekenen als we ze zouden helpen om de ‘basis’ op orde te krijgen: hun profilering. Als je weet waar je onderscheidend vermogen ligt, waar je het meest verstand van hebt en waar je je op wilt profileren, dan is het eenvoudiger om te bedenken waarover je kennis en informatie wilt delen. Daarnaast wilde wij ze helpen met een praktisch stappenplan om social media goed te implementeren in hun organisatie.

Boek met compleet stappenplan en inspirerende voorbeelden uit de branche

Met dit in ons achterhoofd zijn wij ons volgende project gestart: een boek waarin we zoveel mogelijk van onze kennis over marketing en communicatie met jou delen. En meer. Ons boek bestaat uit een compleet stappenplan met inspirerende voorbeelden uit de bouw-, installatie- en vastgoedbranche.

We beginnen bij het begin: positioneren. Vervolgens behandelen we stap-voor-stap hoe je ervoor kunt zorgen dat je jezelf helder profileert en potentiële klanten exact weten waarom ze jou moeten kiezen en niet een ander. Doelgroep analyse dus, doelstellingen bepalen, een heldere boodschap formuleren, je kanalen kiezen, content creëren, et cetera.

Online marketing in de bouw

Oktober 2014 is ons boek Online marketing in de bouw verschenen. Ben je benieuwd naar de inhoudsopgave en enkele leuke cases? Klik dan hier voor de inhoudsopgave, hoofdstuk 1 en een aantal voorbeelden.

Sponsormogelijkheden en bestelling

Je kunt Online marketing in de bouw ook bestellen. Je betaalt bij bestelling van 1 exemplaar €29 per boek. Je kunt ook meerdere exemplaren van het boek bestellen, bijvoorbeeld als relatiegeschenk. Of wanneer je meerdere medewerkers binnen je bedrijf een exemplaar wilt geven. We zijn trots op de bedrijven die ons boek verspreiden onder meer mensen. Hier vind je meer informatie over het boek als relatiegeschenk. Zelfs een persoonlijke wikkel om het boek is mogelijk.

Share this post

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *