Klantreis en klantprofiel

Om te voorkomen dat je veel tijd en energie steekt in marketingactiviteiten die niets opleveren, is het van belang helder inzicht te hebben in de behoeften van je klant. Helder inzicht krijg je door het opstellen van een klantprofiel, inclusief klantreis.

Ik interview jullie (potentiële) klanten om ze te bevragen op hun behoeften, hun ervaringen met jullie bedrijf, hun mediagebruik en nog veel meer. Belangrijkste resultaat is inzicht in de klantreis (customer journey). Zodat je precies weet via welke kanalen je ze kunt bereiken, welke vragen zij beantwoordt willen zien en hoe jouw bedrijf ze hierbij kan helpen.

Aanvullend doe ik een zoekwoordenonderzoek om erachter te komen op welke woorden de doelgroep zoekt, om de oplossingen die jullie bieden online te vinden.

We bespreken de klantreis en het profiel tijdens een gezamenlijke brainstorm, waarin we het profiel en de klantreis daar waar nodig aanpassen en aanvullen.

Voor wie: Deze doelgroepanalyse is voor bedrijven in de bouw-, installatie- en vastgoedsector, die weloverwogen keuzes willen maken in het aanbieden en creëren van relevante informatie op het juiste moment, via het juiste kanaal en voor de juiste doelgroep.

  • Locatie

    Incompany

  • Data

    Op aanvraag

  • Duur

    2 uur

  • Deelnemers

    Maximaal 10 deelnemers

  • Kosten

    Op aanvraag

Inschrijven of meer informatie