Onderscheidend vermogen in de bouw

Klanten hebben ruime keuze in met welk bedrijf ze zaken willen doen en online is heel veel informatie beschikbaar. Ze oriënteren zich, vergelijken en maken op basis van argumenten die voor hen belangrijk zijn een keuze.

Als potentiële klanten niet weten waarvoor ze jou in moeten schakelen of moeten volgen, dan schakelen ze je niet in en volgen ze je ook niet. Daarom is het belangrijk om duidelijk te krijgen wat je onderscheidend vermogen is. Waar sta je voor en waar ben je goed in? Wat maakt jou beter, anders, slimmer, sneller, creatiever of leuker dan andere bedrijven in jouw branche en wat biedt de beste kansen voor de toekomst?

Samen halen we het onderscheidend vermogen van jouw bedrijf naar voren. Dit doen we aan de hand van een doelgroep-, markt-, concurrenten en bedrijfsanalyse. Na een gezamenlijke workshop formuleren we een kernboodschap en strategie waar jullie weer mee vooruit kunnen.  Deze workshop geef ik samen met Inge Sijpkens.

Voor wie: Deze workshop is voor bedrijven in de bouw-, installatie- en vastgoedsector, die aan de slag willen met online marketing, maar eerst het fundament van de communicatie helder willen hebben. Voorafgaand aan de workshop leggen we uit waarom een heldere profilering tegenwoordig zo belangrijk is. Ook tonen we diverse voorbeelden uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector .

  • Locatie

    Incompany

  • Data

    Op aanvraag

  • Duur

    2 uur

  • Deelnemers

    Maximaal 10 deelnemers

  • Kosten

    Op aanvraag

Inschrijven of meer informatie